Cel mai înfricoşător loc din lume
De peste 20 de ani, Michael adună obsesiv lucruri, afectându-şi familia. Dacă în 6 săptămâni nu ajunge să respecte regulile de siguranţă pentru cazuri de incendiu, va pierde totul.