Bătăi cu pumni și pistoale
Cum rușii se apropie amenințător, cei doi căpitani, Johnathan și Jake, decid să-și abordeze problemele în mod exploziv. La bordul vasului Seabrooke izbucnește o bătaie cu pumnii.