Nici iadul nu cunoaște asemenea furie
Furtuna Elsa lovește cel mai rău „Cornelia", iar un vas pentru creveți, scăpat de sub control, seceră echipajul lui Josh și Casey. Rafale înghețate amenință să răstoarne „Wizard".