Boboc peste bord
Saga şi Cornelia Marie se luptă cu valuri uriaşe, în furtuna provocată de Luna apropiată de Pământ. Pe Summer Bay, un ajutor e aruncat peste bord, în apa îngheţată a Mării Bering.