O pradă mortală: Legenda vasului Wizard
Căpitanul Keith Colburn și-a clădit un imperiu de milioane. "Wizard", vasul lui din Al Doilea Război Mondial, a devenit unul dintre cele mai bune vase ale flotei. Dar cu ce preț?