Femeia la cârmă
Sezonul de pescuit e în plin avânt. Sig o lasă pe Mandy la cârmă pe o vreme cumplită. Josh Harris se zbate să stingă o revoltă. Zack Larson simte pe pielea lui mânia lui Wild Bill.