Prințesa Spencer
Erica pleacă într-o călătorie „ca fetele" cu prietena ei, lăsându-l pe Spencer singur cu copiii. Mai târziu, Quinn trece pe la ei și îl găsește pe Spencer îmbrăcat în prințesă.