Viața de după poligamie
Christine și Kody au o ultimă confruntare legată de un utilaj de zăpadă. Cum Christine nu reușește să-și vândă casa, Kody vrea s-o cumpere Janelle, ceea ce pe ea n-o încântă deloc.