Ar fi mai bună singurătatea?
După ce vecinii furioși o alungă pe Meri din Flagstaff, Kody se întreabă dacă nu cumva mutarea a fost o greșeală. Casele din Vegas nu se vând, iar familia are de plătit chirie.