Faceţi cunoştinţă cu Kody şi soţiile lui
Faceţi cunoştinţă cu familia Brown: o familie fericită, dar deloc obişnuită. Tati are trei soţii şi vrea să îşi ia o a patra. Ce părere vor avea cei 13 copii despre încă o mămică ?