Puşi pe fapte mari
Verişorii Naomi, Drew şi Chitoka suferă de obezitate morbidă din cauza regimului lor alimentar. "Mama" Beverly s-a operat ca să slăbească, inspirându-i să facă şi ei acelaşi lucru.