După Moș Crăciun
Gordon, Gino și Fred se pregătesc pentru o nouă aventură culinară extraordinară, de Crăciun. Ei merg în Laponia pentru a gusta din o adevărată comoară de bucate festive, pentru a se bucura de peisaje spectaculoase și a-l cunoaște pe Moș Crăciun.