Gata de măritiş la 14 ani
La 14 ani, Priscilla e perfect instruită să devină nevastă de rom. Îi mai trebuie doar un soţ. Sperând să îl găsească, familia ei cheltuieşte bani grei pe o rochie Sondra Celli.