A venit timpul pentru cel mai mare eveniment anual din San Diego și depinde de Trent și de echipă să-i oprească pe membrii unui grup terorist, cunoscut drept F.A.N.B.O.Y.Z., care sunt deciși să-i ucidă pe autorii de benzi desenate care i-au dezamăgit.