În timp ce COVID face ravagii în New York, devastând într-un ritm amețitor îndrăgitul Brooklyn, al lui Spike Lee, locuitorii din oraș se unesc pentru a sprijini doctorii și asistentele, în timp ce se confruntă cu închiderea școlilor.