În căutarea lui Danielle Davis
Soții Merrifield pleacă în Mexic ca s-o cunoască pe Nathalia. Lui Shane Sherwood nu-i place iubita lui Ashley. Soții Davis sunt îndurerați când Danielle pleacă de la ei de acasă.