Teddy în vacanță
Mr. Bean decide să-l ducă pe Teddy în vacanță la mare. Dar când ajunge la hotel, o fetiță răsfățată îl vrea pe Teddy doar pentru ea. Iar tatăl ei vrea doar ce e mai bun pentru „prințesa” sa.