După ce Yi Xinghua devine o țintă, soțul lui Zhongling, comandantul Xi Weian, intensifică măsurile de securitate din jurul lui. Gelozia lui Zhongyu este din ce în ce mai mare, în timp ce Zhongxiu și Tang Fengwu se apropie și mai mult.