Pot să-mi dau seama
Pe măsură ce se apropie perioada examenelor la Bringston, Simone are multe pe cap și ajunge să aibă o conversație sinceră cu surorile ei. Damon este confuz de notele sale și găsește o soluție creativă pentru situația lui.