Jocul "de-a doctorul"
Jessika se îndrăgosteşte de Jeffrey, un tip arătos şi şarmant, dar află apoi de viaţa lui secretă online, ca Dr. Jeff, şi îşi dă seama că e un monstru care vâna femei pe Internet.