Mașini cu garda joasă la sol
Mike află cum e cu mașinile cu gardă joasă din estul LA. Învață câte ceva despre hidraulică și dungulițe subțiri, apoi se plimbă pe Whittier Boulevard cu Clubul Lifestyle Car.