Moștenirea
În timp ce moștenirea Menudo e înrădăcinată în fenomenul internațional al boy band-urilor de la finalul anilor '90 și începutul anilor '00, unii dintre foștii membri reflectă asupra nedreptății, scandalului și traumelor cu care s-au confruntat.