Mercedes Cosworth - Partea 1
Edd începe lucrul la un Mercedes Cosworth, cumpărat de Mike cel avid de "îngrijiri" mecanice. Maşina are nevoie de suspensii noi şi o terminaţie pentru bara de conexiune.