Trage tare, Triumph!
Spre disperarea lui Ant, Mike cumpără un Triumph TR7 din 1979. Stilul de epocă disco ascunde niște ciudățenii: un filtru de aer „făcut în casă", cablaje proaste și amortizoare moi.