Lotus Elan M100 din 1991
Mike găsește ceea ce, după el, e cea mai tare mașină cu tracțiune pe față: un Lotus Elan M100. Dacă Ant îi reface motorul și suspensiile, vor reuși s-o vândă și să obțină profit?