Cadillac V8 din 1916
Edd îi face o surpriză lui Mike, cumpărând un Cadillac din 1916. Băieţii fac eforturi să pregătească maşina pentru o cursă de anduranţă de peste 14.000 km, Raliul Paris-Beijing.