Un Satellite din '69 - Partea 1
Băieții fac dintr-un Plymouth Satellite din '69 o mașină de curse cu motor de 7,2 litri și 750 cai-putere. Thomas cumpără de la Richard o caroserie de Ford Five-Window din '32.