Întreaga lume e o scenă
Cel mai bun leac pentru plictiseală e un joc antrenant. Dar o piesă de teatru e o idee şi mai bună. Exact asta au hotărât să facă prietenii noştri. Dar nu e uşor să aleagă piesa de teatru.