Ultimul țipăt
Cassie Jo Stoddart, 16 ani, e găsită ucisă, cu 29 de plăgi înjunghiate pe corp. O casetă video îngropată dezvăluie un complot atât de malefic, încât oamenii legii sunt șocați.