Sudan
În sudul Sudanului, mii de oameni au fost uciși, răpiți și transportați de Lord's Resistance Army, a lui Joseph Kony. Foto-jurnalista franceză Véronique de Viguerie a călătorit până acolo ca să afle mai multe despre Arrow Boys.