O aleg pe mama mea
Lisa și Lauren îi spun lui Kenny de planul lor recent. Karla are o surpriză pentru Rykia: o întâlnire în patru. Sunhe și Jason se ceartă pentru lucrurile lui care trebuie aruncate.