Când președintele Statelor Unite vine în Old Town pentru a dormi la Sheriff, Sheriff se transformă într-un dinozaur și mănâncă o grămadă de copii. Glumesc, asta nu se întâmplă, dar alte lucruri se întâmplă. Uită-te la ce urmează.