Scriitoarea Michelle McNamara găsește o nouă obsesie în cazul nerezolvat „Violatorul din Zona de Est”. Azi, soțul ei, prietenii și colegii vorbesc despre talentul unic al lui Michelle de a aduce la viață poveștile despre crime adevărate.