Acțiunea începe la un an după evenimentele din episodul final din „The Good Wife”, iar o uriașă înșelătorie financiară a distrus reputația unei tânăre avocate, Maia Rindell, ștergând în același timp economiile nașei sale, Diane Lockhart.