Personajele Looney Tunes sărbătoresc Halloween-ul! Daffy și Porky duc un prieten drag la locul de veci. Vrăjitoarea Hazel fugărește un ingredient pentru vraja ei. Sylvester dă de un motel suspect și Bugs cunoaște o mumie.