Apus
Veteranul Atticus Freeman călătorește din sudul cu legile Jim Crow în partea de sud a orașului Chicago, în căutarea tatălui său dispărut, Montrose, și îi convinge pe unchiul său George și pe prietena sa din copilărie, Letitia, să i se alăture.