Vedeta porno
O minge de golf care ieșise de pe teren îl aduce pe Larry în situații destul de bizare, fiind în cele din urmă nevoit să meargă la o petrecere organizată de Gil (Odenkirk), un om de afaceri implicat în industria filmelor porno.