O minciună gogonată
Doctorii au întârziat la muncă. Șeful e furios, așa că Doctorii inventează o poveste despre cum l-au urmărit pe Lamput prin oraș. Șeful ascultă și apoi deschide dulapul, unde e Lamput într-un borcan. Acum, Doctorii sunt urmăriți prin oraș!