Un monstru slab
Doctorul Slab sughiţă, aşa că bea ceva din frigider: un experiment al Doctorului cu Ochelari care îl transformă într-un monstru la fiecare sughiţ. Doctorul cu Ochelari profită şi îl trimite pe prietenul-monstru pe urmele lui Lamput.