Căsătoriţi la vârsta de mijloc
Relaţia lui Matt şi Amy se deteriorează, iar Matt se înveseleşte cumpărând două Mercedes-uri sedan, dar descoperă că a împins-o pe soţia lui să facă lucruri chiar mai grave.