De-ale lui Molly
Sezonul dovlecilor bate toate recordurile la ferma Roloff, deci e nevoie de multe ajutoare. Cum Molly vine târziu la treabă şi are o atitudine urâtă, Matt şi Amy i-o retează scurt.