Un nou meci: Marty contra Zach
A trecut un an de când echipa de fotbal a lui Zach şi-a înfrânt rivala: echipa LA Breakers a lui Marty Klebba. Zach a revenit în acţiune, gata să lupte din nou cu echipa lui Marty.