Să vedem inelul!
Serbându-și logodna, Amy și Chris îi invită pe Matt și Caryn la o cină dificilă. Zach și Tori sărbătoresc ziua de un an a lui Josiah lăsându-l să se joace cum vrea cu tortul lui.