Noul meu soț îl ajută pe fostul meu soț
Amy și Chris sunt în Arizona, ca să-i viziteze pe Matt și Caryn și să se plimbe cu mașini de teren. Zach și Tori vor s-o convingă pe Lilah să doarmă în patul ei de fetiță mare.