Matt și Amy - 25 de ani de căsnicie
Matt și Amy dau o petrecere în noua locație de la fermă, unde vor organiza nunți. Ei vor să aniverseze 25 de ani de la propria nuntă, dar, având planuri diferite, apar conflicte.