Teste de loialitate
Un serial documentar HBO, care explorează NXIVM; o organizație aflată sub asediu. Membrii cu cele mai înalte funcții, și în special fondatorul, Keith Raniere sunt ținta acuzațiilor de trafic sexual și conspirație la șantaj.