Povestea lui Johnny
După ce a pierdut un caz de defăimare din Londra, totul e în joc pentru Johnny Depp, care luptă ca să-și refacă reputația. Cu acces intim la echipa lui legală, această producție oferă o perspectivă unică asupra bătăliei legale dintre Depp și Heard.