Fă-ți încălzirea, intri pe teren
Deși a refuzat să participe la nebuniile de la petrecerea burlacilor a lui Nardinho, Beto își vede abstinența amenințată de cel mai vechi client și prieten, Fran „el Toro” Verlarde.