Monstrul marin din golful Jellystone
Ajunse pe plaja aglomerată, Jabberjaw și Loopy se deghizează în monștri marini pentru a-i speria pe ceilalți. Dar au subestimat puterea cetățenilor, care își vor plaja înapoi.