Povestea lui Jamie
Pentru prima dată, oameni din interior analizează dacă Jamie Spears a încercat cu adevărat să-i salveze viața și cariera fiicei sale, vedetă pop, sau dacă este într-adevăr acuzat că a deținut o tutelă controversată timp de 13 ani.